Een vraag stellen

Geef hier alle informatie betreffende uw melding. Zorgt u er daarnaast voor dat u hieronder alle relevante velden invult zodat we uw vraag, opmerking of klacht zo goed mogelijk in behandeling kunnen nemen.

Wanneer u een (technisch) probleem heeft met het gebruik van de Keolis of Allgo app, omschrijf dan het probleem zo duidelijk als kan en vermeld indien mogelijk de foutcode. In sommige gevallen kan het tevens helpen om één of meerdere screenshots mee te sturen. Dit alles stelt ons in staat u zo snel mogelijk te helpen.

Welk emailadres gebruikt u om in te loggen in de app?

Geef hier uw IBAN nummer op indien er een verzoek tot terugbetaling bij uw melding zit. Bijvoorbeeld: NL62 BANK 1234 5678 9012 3456.

Geef hier aan of u de melding ter informatie wilt doen of dat u een antwoord van ons nodig heeft. Klachten of opmerkingen die ter informatie bij ons terecht komen worden met dezelfde zorg en aandacht intern opgepakt als overige meldingen, maar u ontvangt geen terugkoppeling.

Bestand toevoegen of bestanden hier neerzetten