Verkeerde halte geregistreerd

Als je OV-chipkaart of bankpas (OVpay) bij het uitchecken een verkeerde halte heeft geregistreerd dan kun je geld terugvragen. 

Hoe vraag ik geld terug?

Via ons contactformulier.

Wanneer moet mijn verzoek zijn ingediend?

Binnen 6 maanden (geteld vanaf de dag van de reiservaring) moet je verzoek om geld terug te krijgen bij Keolis Nederland zijn ingediend. Per verzoek bekijkt Keolis Nederland of er een vergoeding gegeven wordt.

Wanneer kan ik een reactie verwachten?

U ontvangt meestal binnen 5 werkdagen een reactie van de Keolis Nederland Klantenservice. Als dit ons door omstandigheden niet lukt, dan krijg je bericht dat je binnen 3 maanden alsnog een reactie van ons ontvangt. 

Hoe kan ik bezwaar maken?

Als je het niet eens bent met ons antwoord dan kun je in bezwaar gaan. Klik op onderstaande link indien je bezwaar wilt maken tegen het antwoord van Keolis Nederland:
Vier instanties om bezwaar te maken tegen het antwoord van Keolis Nederland